Monday 8 April 2013

1/3

Põhimõtteliselt mul on nüüdseks läbi 1/3 ajast mil pean siin olema,aga seeselleks

Eelmine nädal oli päris tore ja ausaltöeldes möödus ka väga kiiresti kuidagi. Esmaspäeval ma tahtsin lihtslt ühtekohta, mida mina tean näidata teisele eestlasele ja kuidagi õnnega sattusime kokku inimestega, kellega olime ka pühapäeval ühisel reisil ja kuna üks neist õpib üsna kaua juba siin ( kreeklane) siis ta teab ka pm. kõikke ja nii nad meid kaasa kutsusid ja saime teha linnale tiiru peale. Linnas elab umbes samapalju elanike kui Tln-s, aga tundub väiksem mulle,aga samas ma pole teispoole jõge veel jõudnudki nagu ültesin,et sellist asja nagu bussigraafik pole siin olemas ja nii ma eiteagi kunagi kuhu mingi buss läheb. Haiglast koju tulles olen palju eksperimenti teinud ja kesklinna olen välja õnneks jõudnud või siis takso on igalpool olemas ja öelda kuldsõnad mara maleva ja olengi ühikas. Takso on siiin tõesti liiga odav, kuna ahvatlus sellega sõita selletõttu koguaeg liiga suur. Ausaltöeldes edasist nädalat ma ei mäletagi, kuigi tean et käisin kuskil veel,aga lihtsalt ei mäleta. Käisin ära ka siinses suurimas kaubanduskeskuses. Mulle väga meeldis see koht. Ma ausaltöeldes ei teagi miks meie ülenaabrid ütlesid,et neile see koht ei meeldi jaa kallis kah. Olgu turuga võrreldes kindlasti kallis,aga Eestist nkn odavam. Leedu on üleüldse vist odav riik,kuna nemad ütlevad meile ( mulle ja lätlastele) koguaeg,et millest me räägime,et siin kõik nii odav on,et ei ole ju,et põhimõtteliselt sama, kuigi tegelt hinnavahe on ikka olemas. Käisin eile ära ka kinos, mis oli väga kena ja mugav arvestades siin teisi kohti, siis olin meeldivalt üllatanud ja kindlasti lähen sinna paljukordi veel, kuigi kino on üks asi, mis on Eestist natuke kallim või siis pm. sama. Oleneb päevast ja kellaajast jms. Paljud on küsinud,et miks ma haiglast ei räägi,et ometi teen seal meditsiini praksi,aga räägin kõigest muust. Kindlasti mingiaeg tuleb ka see haigla postitus ära,aga ma kogun ennast. Lihtsalt minuarust haiglas on kõik teistmoodi. Võibolla ainult riietust sarnaneb.Kõik muu on teistmoodi. Isegi lihtne verevõtmine on siin raketiteadus või mitte raketiteadus,aga siis kui ma nägin kuidas nad verd võtavad ma tahtsin lihtsalt karjuda appppi. 0 enese kaitse,0 patisendi kaitse ja kedagi ei huvitanud, kas patsient tunneb valu või mitte. Nimelt nõel lükati naha alla ja siis suvalt hakati veeni otsima. Seda vaadata oli lihtsalt hull,kuna näha oli,et pt on valus ja ebamugav ja kui meie torkame nõela umbes 30kraadi juures sisse, siis siin lükatakse otse. Üleüldse,et endale kindad leida on siin mission impossible või mask. Mulle kui meditsiini tudengile on  pealuu sisse raiutud,et üks mask üks protsekas(muidugi oleneb protseka pikkusest) aga siin hoiad ühte maski taskus nagu oma kullaterakest, kuna rohkem sulle lihtsalt ei anta ahhhhhh mõttetu lora, sellepärast ma polegi meditsiini juttu siin nii teinud. Kindlasti mingiaeg tuleb see pikk lugu mu praksist siin ka.
Üleüldse kõige populaarsem küsimus, mis mulle suunatud on,et  MIKS BULGAARIA MIKS MIKS MIKS. MIS SUL VIGA ON? :D Enamus ütlevad,et ma olen peast soe,et sinna läksin,et on teisi riike kuhu minna,aga ma suutsin Bulgaaria välja valida ning jah tõesti ma oleks saanud vist pm. igasse riiki, mis listis olemas oli, kuna ma sain koha juba eelmine aasta ja oleks piisavalt aega olnud,et paberitega majandada,aga Bulgaaria...Bulgaaria just sellepärast,et siin on vene keel,et ma saaks üle sellest nõmedast keele rääkimise kartusest, kuna tegelt ma oskan vene keelt,aga rääkida ei julge ( ma siin räägin muideks juba vene keeles nii,et üks ülesanne vähemalt täidetud) ning ma tahtsin kultuuri shokki meelega saada,et õpiksin hindama seda, mis mul on ja enam ma vist aastaks Aafrikasse vabatahtlikuks tõesti enam ei taha :D
Olen südamest tänulik,et mul on selline toetav pere, kes kõik mu vingumised siiamaani välja kannatanud on, kuna kui  mul ei oleks inimesi, kellele ma saaks vinguda ja end välja elada oleksin siin vist juba hulluks läinud. Aitäh,et olemas olete ja siin ma tõesti õpin Teid hindama/väärtustama  ja mõistan kui õnnelik ma tegelikult olen,et olemas olete, kuna koguaeg on minujaoks iseenesestmõistetav olnud,et lihtsalt olemas olete,aga nüüd oskan ka Teid hinnata.

No comments:

Post a Comment