Saturday 23 March 2013

Terviseks

Mõtlesin,et kirjutan. Tegelt ma ei teagi mida kirjutada,aga eks ma püüan. Vahepeal on juhtunud palju ja samas pole mittemidagi juhtunud. Neljapäeval pidi mu praktika algama 8st ja pidin teistega kokkusaama 7.20, aga ilmselgelt nad hilinesid ja pidin minema üksi ja see oli uus osakond. Võtsin südame rindu ja läksin siis üksi..hmmm jõudsin isegi haiglasse ( haiglasse sõidan kuskil 20 minutit bussiga, kergelt teises linna otsas ennem jõge) ootasin ja ootasin. Ma teadsin,et olin stiilselt hilinenud 20minutit,aga lootsin ikka,et keegi tuleb või näeb mind eksinud lammast seal,aga ohei. Läksin siis saba jalgevahel tagasi koju ja sain teada,et teised olid ka seal haiglas, kes magasid sisse,aga me kolmekesi olime vales haiglas (I) Mismõttes nagu :S kus krt ma pean teadma,et mis haiglasse ja korrusele ma minema pean,kui igalpool on sama haigla nimi kirjas, mitte,et mine sinna haiglasse, mitte põhihaiglasse.Aadres on igalpool üks mul kirjas. Üleüldse korraldus on siin natuke absurdne jms. Igaljuhul reedel olime samas osakonnas ja jõudsime õigese kohta ja oiiiiiiiiii kui kuri see tädi oli,et kus te olite eile jms.. hmm haiglas ?!?? aga teises haiglas :D siis ta ütles,et kuidas te ei teadnud ja siis pani bulgaaria keeles miskit, mida meie tõlk ei tõlkinud ära,aga ega seal miskit head ei tulnud, kuna bulgaaria keel on väga sarnane vene keelega. Igaljuhul jah...
 Eluolu siin? Eile käisin esimesel Erasmuse peol. Üldse ei olnud peotuju,aga see on esimesepeo reegel,et kui sa esimesele ei lähe sind ei kutsutagi enam. Pidu nagu pidu ikka. Inimesi oli 10ringis ja enamus kõik Euroopa pealt tulnud. Ma olen ainuke, kes on välisriigist üksinda tulnud ja siis oligi,et vahepeal enamus rääkisid enda kaasmaalastega oma keeles ja siis inglis keeles ja lasid niii edasi ja seal oli segapuder, midagi aru ei saanud. Edasi mindi karaoke õhtule ja oldi seal,kuna mul polnud üldse peotuju olin ma natuke omaette või polnud selles õiges meeleolus :S Ma eitea mis mul viga oli vms,aga natuke kahetsen nüüd,et oleks võinud suvalt vooluga kaasa minna. Ma isegi jõin ülikiiresti korteris,et effekti annaks ja kergem oleks,aga ei mõjunud. Läksin üksinda 2st koju taksoga ( takso on siin megaodav nagu reaalselt odav) ja lootsin sellega,et magan ka kauem jms,aga oooei 8st silmad lahti nagu lollakal ja enam kinni ei läinud. Mis mind häiris peo juures. Siin võivad inimesed igalpool suitsetada, absoluutselt igalpool reaalselt ja nii taksojuht peole sõites suitsetas ja klubis ümberringi kõik suitsetasid ja koju jõudes ohh seda haisu enda küljes :S Mul hakkas suitsust reaalselt silmad valutama.
Miks mu tänase postituse nimeks on terviseks? Nimelt peol oli ka üks rootsi poiss,kes oskas öelda terviseks ja see oli nii naljakas ja üleüldse peaaegu iga riigi ühel erasmuslasel oli sõber, kes oli olnud erasmusena Eestis ja nad kiitsid seda taevani. Ma viisin peo külakostiks likööri/viina komme ja need kadusid kiiremini, kui ma suutsin pead pöörata. Väga kuum kaup oli see igaljuhul peol.
Käisin ükspäev ka kesklinna avastamas,aga ma suutsin kaamera maha unustada ja seoses sellega kahjuks mul pole ka pilte, mida lisata :( Peatänav oli tõsiselt kena ja ilus nii kui astusid ühe sammu peatänavast kõrvale siis ruttu läksid tagasi peateele. Käisime otsimas ühele mäele pääset, kuna peavärav oli kinni ja leidsime mingi treppi, mis viis kõrgemale ja terve see trepp oli kaetud klaasiklidude ja isegi nõelad vedelesid seal ning ülesse jõudes olid seal kohalikud kuti ning siis me ei julgenudki edasi ülesse minna.
Kõige suurem mure siiani ongi,et teised on tulnud kõik paaridena siia Bulgaariasse ja ma olen ainuke välismaalane, kes on üksinda siin ja seda imestasidki ka kõik eile peol. Seoses sellega ongi mul raskem ja koguaeg ei saa teiste kandadele ka astuda,et lähme sinna-sinna ja üksinda ma veel nii ringi ei eksle, kuna bussikaart hakkab aprillist kehtima alles ja üldse tänavatest ma midagi aru ei saa ja koos oleks kergem ekselda. Nii ongi hinges meeletu koduigatsus või selline imelik pakitsus tunne või ma ei oskagi seletada. Olin kunagi ju ka Luxis vahetusõpilaseks ja seal polnud mul arvutit midagi ja sellist igatsust ma ei mäleta :S  Loodan,et need 3 kuud mööduvad siin kiirelt ja kõik muutub aina paremaks :)  Varsti tuleb praksitöid kirjutama hakata ja sinna mu aeg ka kõik nkn kaduma hakkab. Esmaspäeva hommikul jääb praktika ära ja lähme emadekooli.

No comments:

Post a Comment